Thursday 7 April 2011

April Anniversary!







အတာကူးတဲ ့ ျမန္မာႏွစ္သစ္ကူးကာလကုိ ေရာက္ခဲ့ေလျပီ။
လ တန္ခူးျဖစ္သျဖင့္ ခရီးက်ဴးစမုိးသားတိမ္လႊာတုိ ့ အုံ ့ကာဆုိင္း မႈိင္းပ်ပ် ရွိေသာအတာသၾကၤန္ကာလတည္း။
မုိးန ံ့ ေရနံ ့ ပိေတာက္နံ ့ ေျမသင္းနံ ့ နဲ ့ေရာလ်က္ သင္းပ်ံ  ့ကာၾကဳိင္လႈိင္ေနသည္။
 သဲ . . .။
သဲ သည္ ကြ်န္ေတာ္၏ခ်စ္လွစြာေသာ ခ်စ္သူေလးပင္ျဖစ္ပါသည္။ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွ အျမတ္တနုိးျဖင့္ သူမအား ရင္မွ ျဖစ္လာေသာ အသဲ ႏွလုံးအားတင္စားလ်က္ သဲ ဟု တစ္လုံးတည္းအဖ်ားစြတ္ေခၚျခင္းပင္။
သဲ ႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္ျပီး လတုိင္း အမွတ္တရ အထိမ္းအမွတ္ေန ့ေလးကုိ တန္ဖုိးထားျပီး
အျခားေန ့မ်ားႏွင့္မတူ ထုူးထူးျခားျခား လုပ္ေလ့ လထရွိပါသည္။
ယခုဆုိ လွ်င္ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့အနာဂတ္ေလးမ်ား လွမ္းလုိ ့ျမင္ေနပါျပီ။ အနာဂတ္ေလးမ်ား ပုံေဖာ္ဖုိ ့ရာ
အားသြန္ခြန္စုိက္ ၾကဳိးစားေနၾကပါသည္။အခ်ိန္ေတြ တေရြ  ့ေရြ  ့ေျပာင္းလည္း လာသည္ႏွင့္အမွ်
တစ္ရစ္ ထက္ တစ္ရစ္ တုိးလုိ ့ခုိင္္မာလာေသာ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့ခ်စ္ျခင္းမ်ားသည္ တုနုိင္းလုိ ့ရမည္မထင္။
ခ်စ္ျခင္းမ်ား တစ္စ ထက္တစ္စ တုိးလုိ ့လာသည္ႏွင့္အမွ် ကြ်န္ေတာ္သည္လည္း တစ္ေန ့ထက္တစ္ေန ့
ပုိပုိလွလာေသာ ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သူ သဲေလး အားပုိပုိခ်စ္လာပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္တုိ ့ ႏွစ္ေယာက္ခ်စ္ျခင္း ကား မုိးရြာျပီးစ အခ်ိန္၀ယ္  ကန္ေတာ္ၾကီး  အင္းယားကန္နံေဘးက
စိမ္းစုိလတ္ဆတ္ေနေသာ သစ္ပင္ပန္းမံ ေလးမ်ား ေပၚ၀ယ္ မုိးေရ စက္ကေလးမ်ားျဖင့္  ေအးျမ
လတ္ဆတ္ေနေသာ လန္းဆန္းျခင္းမ်ဳိး။
ကြ်န္ေတာ္ရင္မွ ျဖစ္လာေသာအခ်စ္မ်ား သူမ ရင္မွျဖစ္လာေသာခ်စ္ျခင္းမ်ားျဖင့္
သာယာလွပေသာဘ၀ေလးကုိ ထုဆစ္ေနသည္မွာ အခုဆုိလွ်င္ အထိမ္းအမွတ္ေန ့ေလး
ေရာက္လုိ ့လာျပန္ပါပီ။
အခုလုိ ထူးျခားေသာ အထိမ္းမွတ္ေန ့ေလးတြင္ ကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရေသာ ခ်စ္သူ သဲ ေလး အား
အနီးအနားတြင္  ခ်စ္ခင္ ၾကင္နာစြာ မေနနုိင္ေသးေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္ျခင္းတုိ ့ကား
သူမ အေပၚအတြင္ အျပည့္အ၀ ဆုိသည္ ယုံမွားဖြယ္ရာမရွိ။
ဘယ္ေတာ့မွ ရုိးမသြားေသာ စကားေလးအားကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သူ သဲေလးအားေျပာျပလုိက္ခ်င္သည္။
"သဲ ေလးကုိ  သိပ္ခ်စ္တယ္။"
Anniversary ေန ့ေလးမွသည္ ေနာက္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာတုိင္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရေသာ
သဲ ေလး စိတ္ခ်မ္းသာ ေပ်ာ္ရႊင္ျပီး ခ်စ္တဲ ့ ေမာင္ နဲ ့အတူတူ သာယာတဲ ့ဘ၀ေလးကုိ
အတူတူ တည္ေဆာက္ၾကမယ္။
သိပ္ခ်စ္တဲ့ ( ေမာင္)





1 comment:

  1. I Think of my life with you in the best way.I found out the better side of our love and our future life. You show me how to live my life and do not waste a single second being sad, bored, or lonely. This love is great and fantastic. I cherish our love as a treasure.

    Chit de Mg.
    Thae

    ReplyDelete