Sunday 3 October 2010

မ ဟာကြ်န္ေတာ္ရဲ့နတ္သမီး

ခ်ဳိၿမဳိန္လွပတဲ ့ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ နတ္သမီးေလးေရ
ဟုိးအၿမင့္ဘုံကေန  ေစလႊတ္လုိက္တာလား
မကုိ ေတြ ့ခြင့္ေပးလုိ ့သိပ္ကုိေက်းဇူးတင္ပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္အခ်စ္ေတြအားလုံးကုိ မကုိ ေပးလုိက္ၿပီ
မဟာေကာင္းကင္ဘုံကလာတဲ့သူပဲၿဖစ္ရမယ္
မမွာသိပ္ကုိလွပတဲ့
နတ္သမီးမ်က္လုံးေလးေတြရွိလုိ ့ေပါ့
အဲဒီမ်က္လုံးေလးေတြနဲ ့
စုိက္ၾကည့္လုိက္တဲ့ အခ်ိန္တုိင္း
ကြ်န္ေတာ့္ နွလုံးသားေတြဟာ
ေလထဲမွာ ၀ဲပ်ံသြားတယ္။
မရဲ  ့ခ်ဳိသာတဲ ့နတ္သမီးသံစဥ္စကားေတြ
ကြ်န္ေတာ္ရဲ ့နားထဲမွာဆည္းလည္းသံလုိ
အဆက္မၿပတ္ တီးခတ္ေနပါတယ္.........
ကြ်န္ေတာ္ေဘးမွာ မ ရွိေနတဲ့အခါ
အေၾကာက္တရားေတြကို ေက်ာ္လြန္နုိင္တယ္။
ကြ်န္ေတာ္နဲ ့မ နဲ ့ အတူတူရွိတဲ့အခ်ိန္တုိင္း
မက ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ေကာင္းကင္ဘုံက
လာတဲ့အလင္းတန္းေတြလုိ ပဲ
ေတာက္ပမွ ုေတြ နဲ့လင္းလက္ေစပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္စိတ္ဓာတ္က်ေနတဲ့အခ်ိန္ေတြတုိင္း
လွပတဲဲ ့ မရဲ ့မ်က္ႏွာေလးက
အားအင္ေတြအၿဖစ္ေၿပာင္းသြားေစပါတယ္။
ေကာင္းကင္ဘုံက နတ္သမီးေလးတပါးေပ်ာက္သြားတယ္
ကြ်န္ေတာ္ေဘးနားမွာ မ ရွိေနလုိ ့ေပါ့
မ က အရမ္းခ်ဳိၿမိန္တယ္။
လွပလြန္းတဲ ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ ့နတ္သမီး
အဆုံးမရွိတဲ့အခ်စ္ေတြနဲ ့ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သြားမယ္။
ခ်စ္သူခံစားသီကုံးေရးဖြဲ ့သည္။(03.10.2010)

1 comment: