Wednesday 27 October 2010

အခ်စ္


မထင္မိဘူး
ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သူ ၿဖစ္လာမယ္ ့မ ကုိသိပ္ခ်စ္သြားမိမယ္ဆုိတာကုိေပါ့
ခ်စ္တယ္လုိ ့လူေတြဘယ္ေလာက္ေၿပာေၿပာ ႏွစ္လုံးတည္းေသာစကားလးၿဖစ္တဲ ့
ခ်စ္တယ္ဆုိတဲ ့စကားလုံးေလးက ဒီေလာက္ေလးနက္လိမ့္မယ္ ထူးၿခားဆန္းၾကယ္တယ္
ရင္ခုန္သံေတြၿဖစ္ေစလိမ့္မယ္လုိ ့မယုံၾကည္ တဲ ့ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေတာ ့
မ က ဘုရားေပးတဲ ့ဆုတစ္ဆုပါပဲ။
လတလရဲ  ့ေနာက္ဆုံးပတ္အတြင္းမွာစေတြ ့ၿပီးေတာ့
လတစ္လရဲ ့ပထမဆုံးပတ္ထဲမွာ ပဲ
 
ကြ်န္ေတာ္နဲ ့ မ ရင္ခုန္သံေတြထပ္တူညီ ဆူညံစြာေပါက္ကြဲၿပီး
ႏွလုံးသားၿခင္းထပ္တူညီခဲ ့ၾကတယ္။
တစ္ေန ့ထက္တစ္ေန ့မေလွ်ာ ့ပါးတဲ ့အခ်စ္ေတြနဲ ့တုိးၿပီးရင္းတုိးလာတဲ ့သံေယာဇဥ္ေတြက
တစနဲ ့တစပုိၿပီးခ်ည္ေႏွာင္လာခဲ ့တယ္။
ပုိၿပီးေတာ ့တြယ္တာလာမိတယ္ ေသခ်ာတာေတာ့
ကြ်န္ေတာ္ သူ ့ကုိခြဲခြာဖုိ ့ဆုိတာဘယ္ေတာ့မွမၿဖစ္နုိင္တဲ ့အရာတခုပါပဲ။
ဘာၿဖစ္လုိ ့လည္းဆုိေတာ့  မ က ကြ်န္ေတာ္ရင္ထဲမွာ
တည္ၾကည္စြဲၿမဲစြဲၿမဲစြာေနရာယူထားၿပီေလ။
စိတ္သေဘာထားၿဖဴစင္ၿပီး ကုိယ့္က်င့္သိကၡာတည္ၾကည္ေၿဖာင့္မွတ္တဲ ့စိတ္ကေလးကိုိ အစကတည္းက
သေဘာက်နွစ္သက္ေနမိတယ္။
ၿပီးေတာ့လည္း  ခ်စ္သူၿဖစ္တဲ ့ကြ်န္ေတာ္ကုိလည္းအၿမဲတမ္းနားလည္ေပးတတ္တဲ ့ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သူေလးေပါ့။
ေၿပာၿပရင္ကုန္နုိင္မွာမဟုတ္တဲ ့ သိပ္ခ်စ္ရတဲ ့ခ်စ္သူ အေၾကာင္းကုိ
ရင္ထဲမွာအမ်ားၾကီးပဲသိမ္းထားၿပီးတာ ့
သိပ္ခ်စ္တာပဲ မရယ္ လုိ ့တခြန္းတည္းအက်ယ္ေလာင္ဆုံးေအာ္ေၿပာလုိက္ခ်င္တယ္။
           မ ကုိ သိပ္ခ်စ္တယ္  ေမာင္

No comments:

Post a Comment